Fick man en halv kopp kaffe, då var det alla tiders! / Gunborg Palm, 101år.

torsdag 20 maj 2010

Nej jag é inte bitter...

Nej jag é inte bitter, men efter den här morgonen måste jag utnämna en tågförare till dagens "Patrick Ekwall".

Efter min nattliga kaffebeställning vaknar jag upp riktigt trött och skyndar mig bort till mitt tåg som ska gå 09.35. Köper min biljett och kommer fram till tåget i god tid (för mig är god tid 4min innan), men när jag är 5 meter ifrån tåget åker det. Tänker lite snällt att de säkert inte såg mig, men igenom framfönstret ser jag tågföraren sitta och peka på sin klocka och menar att jag kom för sent. Både min mobil och stationens klocka visar då 09.31.
Men jag é inte bitter...

ps. Bilden tog mig 45 arga minuter att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar